Výběr a prohlížení úloh – Jak se řeší úloha
Úlohy už umíme najít v připraveném seznamu. Můžeme je tedy vybrat do skupiny.
Při sestavování skupiny – úkolu si úlohy, které zamýšlíte do skupiny zařadit, raději nejprve vyzkoušejte. V seznamu sice vidíte zadání, ale teprve poté, co si vyzkoušíte jejich řešení, dobře poznáte, je-li úloha pro vaše žáky snadná nebo obtížná.
Přidáno: nad modrým "informačním" čtverečkem se učitelům objevuje poznámka k úloze či jejímu řešení.
Výběr a prohlížení úloh – Jak se řeší úloha
Úlohy už umíme najít v připraveném seznamu. Můžeme je tedy vybrat do skupiny.
Při sestavování skupiny – úkolu si úlohy, které zamýšlíte do skupiny zařadit, raději nejprve vyzkoušejte. V seznamu sice vidíte zadání, ale teprve poté, co si vyzkoušíte jejich řešení, dobře poznáte, je-li úloha pro vaše žáky snadná nebo obtížná.
Přidáno: nad modrým "informačním" čtverečkem se učitelům objevuje poznámka k úloze či jejímu řešení.
![]() |
Tlačítkem Přidat zařadíme úlohu mezi vybrané úlohy skupiny. |
|
|
Vybrané úlohy mají místo tlačítka Přidat tlačítko Vyřadit. Můžeme si tak své rozhodnutí o zařazení úlohy do skupiny kdykoliv rozmyslet a seznam vybraných úloh změnit. |
|
|
V okně, které se otevře po výběru úlohy, vidí řešitel pod údaji o skupině zadání úlohy.
V Java appletu se vstupními parametry úlohy pak úlohu řeší pomocí dostupných nástrojů GeoGebry.
|
Po vyřešení úlohy odešle tlačítkem Odeslat zobrazené řešení svou konstrukci k vyhodnocení. V řešení úloh může žák po opětovném přihlášení kdykoliv pokračovat. |
|
Po návratu do seznamu úloh skupiny vidí žák změnu v políčku vlevo od zadání úlohy – objeví se v něm záznam o řešení úlohy – nápis OK a zelené zabarvení a číslo udávající počet odevzdaných řešení před/po vypršení koncového termínu skupiny. | |
|
|
Řešení úloh po koncovém termínu skupiny je možné,
vyhodnocuje se a zaznamenává. Skupina je však barevně vyznačena a žák je informován, že jeho řešení už nebude započteno mezi včas odevzdaná řešení.
Učitel má však přehled i o řešeních odevzdaných po termínu.
Podívejte se do další kapitoly tohoto tutoriálu na to, jaké informace získá učitel při prohlížení výsledků žáků ve svém – učitelském – prostředí.